Foto (c) Peter Janssen

Foto (c) Peter Janssen

Tegenwoordig is elk mens een merk. Een merk dat online gezocht en gevonden wordt.

Werkgevers en opdrachtgevers gebruiken allemaal Google en via Google komen ze op je Facebook profiel en LinkedIn profiel. Wat zij daar vinden kan van invloed zijn op het beeld dat zij zich over jou vormen. Met positieve of negatieve gevolgen, vaak zonder dat jij er weet van hebt. Hoe vaak heb jij een opdracht niet gekregen hierdoor?

In deze enerverende workshop gaan Marjolein Bongers en Jan Willem Alphenaar je laten zien hoe jij een sterk merk wordt. Hoe je beter gevonden wordt en dat het beeld dat bij anderen overkomt, in jouw handen ligt.

Neem controle over je online identiteit op weg naar zakelijk en persoonlijk succes.


 

Praktische tips, theorie, aangevuld met praktijkvoorbeelden. Een leerzame, wervelende workshop met een vleugje humor.
Na deze workshop ben jij in staat je eigen merk neer te zetten en uit te bouwen. In het dagelijkse leven en online!

 

Onderwerpen die o.a. behandeld worden:

  • Merkbeveling – wat is een merk?
  • Wat zijn kenmerken van een sterk merk?
  • Merk associatie
  • Personal Branding VS Corporate branding
  • Mannetjes
  • Online Branding en social media
  • Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+
  • Stappen plan om je merk te bouwen
  • Tips en trucs om je online brand te versterken
  • Handige do’s en don’ts
De workshop bestaat uit theorie en voorbeelden, afgewisseld met praktische oefeningen.

 

Voor wie:

  • Iedereen die zijn carriere serieus neemt en een stap verder wil
  • Marketingmanagers
  • ZZP-ers & Freelancers
  • Directie
  • Management
  • Accountmanagers
  • Ondernemers

Eerstvolgende data:

17 april – ochtend – Eindhoven – Tickets (en meer info) direct via deze site te boeken
3 juni – middag – Limburg – open inschrijving via Munster Media – meer details volgen
10 juni – middag – Limburg – open inschrijving via Munster Media – meer details volgen

 

Kosten:
De training neemt totaal drie uur in beslag. De prijs voor deelname is 149,00 (ex BTW). Bij inschrijving van meerdere personen voor een organisatie geldt een tarief van 125,00 (ex. BTW) per deelnemer.

 

Wat eerdere deelnemers zeggen:

 

Lou Cremers: “Ik heb praktisch inzicht gekregen om via social media nog meer mijn vaardigheden en onderscheidend vermogen naar voren te brengen, ik wil tenslotte ‘het mannetje zijn’ “.
 

“Een inspirerende en interactieve workshop die ik iedereen kan aanbevelen om meer rendement te halen uit jouw personal online branding. Praktisch, want je kunt meteen aan de slag met de tips en ideeën die door Marjolein en Jan Willem worden aangereikt”. Monique Teeuwen – Trainer, Coach & Interim HR Professional

 

 “Op een prettige interactieve wijze kregen wij belangrijke tips&trics over met name LinkedIn en Facebook. Met name de afwisselende en praktische benadering maakte het voor mij een uiterst zinvolle workshop” – Roger Feij

 

Over de docenten

Jan Willem Alphenaar en Marjolein Bongers houden zich al jaren bezig met online reputatie, social media en personal branding. Hun samenwerking in deze masterclass brengt het beste in hen beide naar boven. Zij vullen elkaar perfect aan en zorgen voor de deelnemers voor een ultieme ervaring. Kennis en ervaring vanuit twee verschillende invalshoeken samengevoegd.
Jan Willem en Marjolein

Jan Willem en Marjolein – foto (c) @punkmedia

 

Onderstaande foto’s geven een impressie van de masterclass.

Foto’s: Mike Buwalda

HouseOfSocialMedia-01HouseOfSocialMedia-03HouseOfSocialMedia-06HouseOfSocialMedia-09 HouseOfSocialMedia-10 HouseOfSocialMedia-11HouseOfSocialMedia-14HouseOfSocialMedia-16HouseOfSocialMedia-19 HouseOfSocialMedia-20 HouseOfSocialMedia-21